381. |
Data: |
2018-10-16 08:23 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Programy |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: PLAN PRACY SZKOŁY 2018/2019 |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
382. |
Data: |
2018-10-16 08:22 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Programy |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: PLAN PRACY SZKOŁY 2018/2019 |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
383. |
Data: |
2018-10-16 08:21 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Programy |
Opis zmian: |
dodanie artykułu: PLAN PRACY SZKOŁY 2018/2019 |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
384. |
Data: |
2018-10-16 08:16 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Obowiązujące regulaminy |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: Procedury wprowadzania innowacji pedagogicznych |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
385. |
Data: |
2018-10-16 08:15 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Obowiązujące regulaminy |
Opis zmian: |
dodanie artykułu: Procedury wprowadzania innowacji pedagogicznych |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
386. |
Data: |
2018-10-10 20:08 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia > Ogłoszenia |
Opis zmian: |
dodanie artykułu: Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019 |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
387. |
Data: |
2018-10-10 20:08 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia > Ogłoszenia |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019 |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
388. |
Data: |
2018-09-16 21:30 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Obowiązujące regulaminy |
Opis zmian: |
dodanie artykułu: Regulamin dowożenia uczniów |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
389. |
Data: |
2018-09-16 21:30 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Obowiązujące regulaminy |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: Regulamin dowożenia uczniów |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |
390. |
Data: |
2018-09-06 22:18 |
Dział: |
Akty Prawne, Dokumenty > Programy |
Opis zmian: |
aktualizacja artykułu: SZKOLNY ZESTAW PROGRAMÓW NAUCZANIA ZESPOŁU SZKÓŁ W SOŚNIACH |
Wykonanie: |
Andrzej Maciejewski |